Tänään minut liitettiin oikein Tähtiremonttien Whatsapp-ryhmään ja pyydettiin esittelemään itseni ja laittamaan somevastaavalle kuvia ja esittelyn vielä itsestäni, että saa minusta julkaisun Tähtärien instagram-tilille.
Eilen olin mukana ensimmäisellä asiakaskäynnillä. Vastassa oli ohjaajalleni tuttu vanha asiakas, vanhempi rouva joka otti meidät lämpimästi vastaan. Juttelimme kuulumisia ja laskimme asiakkaalle tarjouksen tapettien vaihdosta pohjatöineen. Tämän jälkeen juttelimme vielä pitkät tovit ja kuuntelimme asiakkaan kertomuksia hänen elämästään. Tuli oma entinen kotihoitotyö mieleen ja se kuinka tärkeää asiakkaan kohtaaminen ja heidän tarinoidensa kuunteleminen on.
Asiakaskäynneille lähdössä.
Mallinnushommissa, keittiönsuunnittelua ja värien valintaa. Asiakkaan toiveena: ei mustaa tai valkoista keittiötä. Puujäljitelmä taso olisi mieleinen.
Asiakkaan kiireetön kohtaaminen näinä hektisinä aikoina voi olla välillä yhtä hankalaa sisustajalle, kuin hoitajallekin. Ihanaa, että varasitte asiakkaalle niin runsaasti aikaa, että saatoitte keskustella hieman muustakin kuin remontista. Uskon, että asiakkaalle annettu aika tulee jossakin vaiheessa palkitsemaan, vaikkapa siten, että asiakas palaa uudelleen ja uudelleen asiakkaaksi. Muistaa mistä on hyvän palvelun saanut. Kiitos päivityksestä. :o)
VastaaPoista